שאלות נפוצות

במהלך השנים שרות הלקוחות שלנו טיפל במאות פניות ושאלות!

ריכזנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות מכל הזמנים על מנת לעזור לכם לפתור את שאלתכם.

1.שאלה: האם הרכישה באתר מאובטחת?

   תשובה:חברת זולשופ שמה את עניין בטיחות הרכישה בראש סדר העדיפיות!

              חברת זולשופ משקיעה המון זמן ומשאבים על מנת לעמוד בתקני האבטחה המחמירים בעולם.

              הסליקה נעשת באמצעות נציג טלפוני,בכך אנו מונעים את הקלדת פרטי האשראי ברשת.

              לאחר ההזמנה מספר הכרטיס נמחק מהמערכת באופן אוטומטי,ואפילו לזולשופ אין גישה למספר.

             כך שאתם בטוחים ב100% ,בנוסף חברת זולשופ עומד בתקן SSL LEV 1 ניתן לקרוא על כך בלחיצה כאן!

2.שאלה:האם אני יכול לקנות באתר ללא כרטיס אשראי?

   תשובה:כן! חברת זולשופ תומכת גם בתשלום באמצעות העברה בנקאית,מזומן בזמן,צ'ק,ויזה של דואר ישראל.

               חברת זולשופ מקבלת את כל אמצעי התשלום ועובדת עם כלל חברות האשראי!

3.שאלה:מהו סל הקניות?

   תשובה:סל הקניות הינו העגלה שלך,בדיוק כמו שאתה עושה קניות בסופר הינך מסתובב עם סל ומוסיף פריטים.

               גם ברשת זה פועל כך,אתה יכול לקנות מספר פריטים ובסיום הקניה,לגשת לשלב הקופה על מנת להשלים את רכישתך.

4.שאלה:האם אני יכול לחסוך את דמי המשלוח?

   תשובה:כן! אנחנו מאמינים שזמן שווה כסף! במידה והמוצר אינו דחוף לך ויש לך זמן להמתין,אתה יכול להנות ממשלוח חינם!

               משלוח חינם בדואר רשום עד לסניף הדואר הקרוב אליך בזמן אספקה של 14-23 ימי עסקים!

              אך תמיד,אנו ממליצים לבחור בשיטת המשלוח המהירה והמקצועית שעוברת דרכנו.

5. שאלה:האם באפשרותי להחזיר את המוצר?

    תשובה:חברת זולשופ פועל בכפוף לחוקי הצרכונות במדינת ישראל!

                הנך יכול להחזיר את המוצר עד 14 ימי עסקים בתנאי שלא בוצע בו שימוש כלל ונמצא באריזתו המקורית,סגורה!

                מוצר אלקטרוני אשר נפתח לא ניתן להחזרה.

                ניתן לעיין בחוקי הצרכות בלחיצה כאן!

6.שאלה:היכן אתם יושבים?אפשר לבצע איסוף עצמי?

  תשובה:מחסני חברת זולשופ נמצאת במעלה אדומים,ניתן לבצע איסוף במקרים ספציפים.

              לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר מול שרות הלקוחות.

7.שאלה:האם כל המוצרים זמינים במלאי?

   תשובה:כן! כל המוצרים שקיימים באתר נמצאים במלאי לפחות במשלוח חינם,ובאפשרות זולשופ לספק את הפריטים!

8.שאלה:המחירים באתר מעודכנים?

   תשובה:חברת זולשופ דואגת לעדכן את המחירים מידי יום ולעדכן במבצעים ושינויים מידי יום.

9.שאלה:הזמנתי דרך האתר ועוד לא יצרו איתי קשר למסירת התשלום,מה עושים?

   תשובה:חברת זולשופ מתקשרת אליכם עד 24 שעות מביצוע ההזמנה.

               כמובן שיש מקרים שאינכם זמינים וקשה לתפוס אותכם,לזירוז ההזמנה ניתן להתקשר אלינו ולבצע את התשלום.

               זה יכול לזרז את ההזמנה !

10.שאלה:הזמתי מוצר,שילמתי,והוא עדיין לא הגיע! מה לעשות?

     תשובה:חברת זולשופ שולחת באופן מידי את כל הפריטים,אם הפריט עדיין לא הגיע ליעד בזמן האספקה שנבחר בהזמנה.

                 צור קשר עם שרות הלקוחות לטיפול מידי!חברת זולשופ לא גובה כסף על מוצרים שלא הגיעו ליעדם!

11.שאלה:האם ניתן לבצע תשלום בתשלומים?

     תשובה:כן!חברת זולשופ תומכת בתשלומים ללא ריבית ע"פ הנוסח הבא:

    בהזמנה מעל 400 ש"ח עד 2 תשלומים.

    בהזמנה מעל 700 ש"ח עד 3 תשלומים.

    בהזמנה מעל 1000 ש"ח עד 4 תשלומים.

 **כל התשלומים ללא ריבית!

12.שאלה:האם חברת זולשופ מוכרת בקמעות לבעלי עסקים וחנויות?

     תשובה:כן!חברת זולשופ מוכרת גם בכמיות לפרטים ולקבל מחיר מיוחד וקטלוג צור קשר עם שרות הלקוחות שלנו לטיפול בנושא.

13.שאלה:מדוע עלי למסור את 3 ספרות האחרונות של פרטי כרטיס האשראי בקניה?

     תשובה:על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. 

                 הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. 

14.שאלה:האם אני יכול לקנות באתר כמתנה לכתובת אחרת?

     תשובה:כן,בשלב הקופה עליך להסיר את סימן הוי מכפתור "משלוח לאותה כתובת" ולהוסיף את הכתובת שאליה הינך מעוניין לשלוח.

15.שאלה:אינני רואה את זיכוי כרטיס האשראי בפירוט מה עושים?

      תשובה:ראשית,זיכוי כרטיס האשראי מתבצע ומתעדכן במערכות חברות האשראי עד 7 ימי עסקים מרגע הביטול. 

                  לפרטים נוספים צור קשר עם שרות הלקוחות לטיפול בנושא.

16.שאלה:מה שעות הפעילות שלכם?

     תשובה:שעות הפעילות של החברה הם ימי א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 רצוף,בימי ו' וחג 10:00-14:00.

17.שאלה:אני צריך עזרה דחופה!מה עושים?

     תשובה:אנו ממליצים לך לרשום את הפניה בתיבת צור הקשר באתר.

    נציגי שרות הלקוחות שלנו בודקים כל יום בתחילת יום את התיבה ומטפלים באופן מידי בפנייתכם!

18.שאלה:ואם יש לי עוד שאלות?

     תשובה:נציגי חברת זולשופ ישמחו לעמוד לשרותך בשעות הפעילות!

                 צור איתנו קשר הרי זאת זכות לתת שרות!

לינק לדף יצירת קשר.